February 6, 2011

~25 ranDom faCts abOut Me~

0

hahahaaaaa....aku di'tag'!!!!!

oleh siape???si 'die' yg bernama tira hashim~~

time kasih bebanyak ye lalink.nah, aku kasik ko sekuntum mawar ----~<@ (nak merah imagine sdiri ye)

ok,memandangkan ade org sudi menge'tag', so thats the facts:

<1> mule dengan name la ye. name ma ayah bagi suzyana. nickname ana (skol time smpai matrix), suzy (fam + kengkawan uni), chex (classmates *yg berkenaan shj).

<2> ya, im the last in fam. tapi plg suke bile ade la sorang tu x boley nk teka aku ni spesis bongsu..hehe..

<3> sejak intern ni dh mula berjinak-jinak dgn baju labuh + longgar + ladies..dh rase kekok bile pakai t-shirt yg slalu duk pakai time duk kmpus..ALAHAMDULILLAH..skang tengah mengumpul koleksi baju2 labuh + longgar + ladies.t-shirt2 dulu jadi koleksi senyap je lam almari.

<4> bersaiz kecil..soklan selalu kua bile jmpe org x kenal "tingkatan brape?"..memang xpayah nk rujuk skema jawapan dh...hello!!!i'm 23 ok!!

<5> sgt susah nk cari sepatu o kasut sesaiz ngn kaki..hanya VINCCI dihatiku..

<6> pernah berangan nk kawen dengan tokei kasut o anak tokei kasut. Nt senang lau nk kasut baru o even kasut kawen die boleh buatkan ngam2 ngn kaki ku..*koyaa*

<7> skang intern kat Madura Industries Sdn.Bhd. a.k.a MISB..kilang ni produce carbonated drink jenama MADURIA..

<8> single n available...ceeewaaah!!!pengakuan terbuka sesangat..

<9> makan nasi lau xde sayur @ ulam x sah..tambah pulak budu..heheee

<10> makan banyak tapi berat still x naik2..org kate metabolism tinggi..maybe~~

<11> sangat meminati blog masakan especeli blog mat gebu..tapi sket je baru try resepi die..

<12> suke jalan tapi once aku duk umh memang susah nk jejak tanah..kadang2 nk kua umh pon malas..hehe

<13> kalau rase nk makan sumtin, masak sdiri..except yg x reti dimasak

<14> suke pakai stokin mase tido sbb kaki mudah sejuk n ak sepsis x suke selimut..ngeeee~~~

<15> asal aku sarung stokin je ma aku akan cakap:

“kaki tu dahla halus, pakai plak stokin. Macam cina kaki bungkus”

~alahai emak kawen kan aku~hohohoooo!!!!

<16> antara koleksi kesayangan; adiah B’day dr pipa (mug cumill), perfume dr rumah amal dan seangkatan, koleksi peribadi from my mum (yg ni secret). Perfume tu x gune lagi,sayang.. mug cumill terletak elok atas meja study.

<17> sgt suke warna purple dan bau lavender

<18> peminat drama melayu. Dan actor melayu feberet adalah ZED ZAIDI..hehee~suke bile die pakai spec.

<19> aku jenis layan lagu bukan fan mane2 artis o group. Asal lagu sedap je ak on. dan jugak x suke d/load lagu2 baru...

<20> rock jiwang memang kene ngn jiwa raga aku..layan habis r.lau sape2 nk stock lagu cenggini ak dh siap devide ikot group lagi lam lappy..leh cntact2 me ya..hehe

<21> penah buat gile karok lam opis, 2x kene terjah ngan SV..hohooo..sorok muke wei.nasib tira di sebelahku..cover2!!

<22> sangat terkesan bile ade jemputan kawen dr teman2.diorg dah nk kawen..aku??? *erk,sah gatal*

<23> bile menjangkau umur dewasa ni (dewasa ke??), dh mula pikir, buat ape kapel lama2. Dan mula jugak pikir why not kenal ati budi n kawen je..boleh jadi ke cenggitu??ade jugak terlintas di pikiran, biar parenz jela carikan jodoh..hohooo *gaye x laku je*

<24> ciri2 suami idaman: berilmu (dunia & akhirat), boleh memimpin, terima my fam seadanya. Aku perlu seorang yg boleh menjadi imam ku sbb aku sendiri pon masih goyah bab2 ilmu agama ni.

<25> nak sambung stdy ke x???masih dilemma..

Sekian..

~aku dengan bangganya menge-tag anda2..hehe

ayie

arda



0 comments:

Post a Comment